Filmski abonma Liffe po Liffu
Nakup
Termini:
15. jan. –
6. jun.

30, 25* EUR

Vpis do 15. januarja

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Filmski abonma Liffe po Liffu

Pravi abonma za vse prave ljubitelje filma

Nakup abonmaja
V Informacijskem središču CD ali z naročilom na E vstopnice@cd-cc.si
Cena abonmaja: 30 in 25* EUR

Posamezna projekcija za izven: 5'50 in 4'80* EUR
*za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence

Vse projekcije v Kosovelovi dvorani

Dodatne informacije: T (01) 2417 161 E kristina.jermancic@cd-cc.si


Filmski abonma za sezono 2018/19 bi lahko npr. podnaslovili tudi Potovanje na konec noči, krivulja se bo od najstniške nedolžnosti Zimskih muh in hedonizma značilno klepetavih francoskih intelektualcev v Dvojnih življenjih začela nagibati k mračnejšim in perverznejšim temam sodobnega sveta, ki ga poseljujejo skorumpirani politiki (Oni), serijski morilci s smislom za humor (Hiša), na videz ljubeči člani številčne družine, ki ni to, za kar se izdaja (Tatiči), ali predstavniki malega kriminala iz neapeljskega predmestja. Slednje tradicionalno obožuje italijanski režiser Matteo Garrone, ki se po Gomorri in Resničnosti vrača z novo mojstrovino iz svojega avtohtonega okolja.

Olmo Omerzu je od nekdaj znal delati z mladimi igralci, predvsem pa je znal prepričljivo naslikati podobo najstniške nedolžnosti in sanjarjenja. Kot v Zimskih muhah, svojem tretjem celovečercu, filmu ceste, ki na zakotnih čeških lokalkah združi petnajstletnika, Maro in Heduša, ki se – »oborožena« s plastično brzostrelko in ukradenim audijem – odpravita čez deželo. Zimske muhe so čudovit film o najstniški igrivosti in radikalnem trku z licemerskim svetom odraslih, ki ga npr. v filmu Oni pooseblja večkratni italijanski premier Silvio Berlusconi. Paolo Sorrentino ni posnel toliko biografskega dela o vitezu, temveč predvsem film o miselnosti sprijene politične kulture naše južne sosede. Tudi Lars von Trier ni delal filma o konkretnem serijskem morilcu, temveč o ideji morilca kot zvezdnika in samoljubnega zbiralca trofej. Imamo portrete pomembnih ljudi s trivialnimi idejami (Oni) in pogledi na svet, ali male ljudi, ki skušajo preživeti v svetu vseprisotnega kriminala. Dogman je tragedija o sleherniku, ki ni sposoben zaščititi svojega uglednega položaja v moralno dvomljivem okolju, zato plača visoko ceno, odtujitev in simbolni izgon iz okolja, ki bi ga moral normalen človek tako ali tako zapustiti za vsako ceno.

Simon Popek

 

 

Oni (Loro)
Hiša, ki jo je zgradil Jack (The House That Jack Built)
Tatiči (Manbiki kazoku)
Dogman
Komentarji | Število komentarjev: 0