O nakupu vstopnic

Informacijsko središče in nakup vstopnic
Prešernova cesta 10 (podhod Maxija)
1000 Ljubljana

E pošta: vstopnice@cd-cc.si


Informacijsko središče (blagajna) CD je od 15. maja dalje odprto med delovniki od 11.do 13. ure ter uro pred prireditvijo. 

Za informacije smo vam na voljo na vstopnice@cd-cc.si, na družbenih omrežjih CD (FB, TW, IG). Če potrebujete informacije po telefonu nam na vstopnice@cd-cc.si javite svojo mobilno telefonsko številko in poklicali vas bomo v kratkem. 
Tehnična podpora +386 (0)41 662 002

Pooblaščeni prodajalci
Vstopnice za prireditve so na voljo tudi pri pooblaščenih prodajalcih: Petrolovi servisi po Sloveniji, Festival Ljubljana, poslovalnice Kompasa in M holidays po Sloveniji, prodajna mreža mojekarte.si po Sloveniji, La Multimedia (Soc. coop. ar. I, Via di Campo Marzio, 6, Trst, Italija).

Moji dogodki, Moj račun, moj Cankarjev dom

Moj račun na nakupni spletni strani Cankarjevega doma vam zdaj omogoča neposredni ogled spletnega dogodka, za katerega ste kupili vstopnico. Navodila so v datoteki pod tem besedilom, ki jo odprete s klikom.

Odpovedane in prestavljene prireditve ter splošne informacije v času epidemije koronavirusa

V vseh prostorih Cankarjevega doma so skladno smernicami NIJZ in veljavnimi ukrepi za zajezitev širjenja koronavirusa zagotovljeni vsi pogoji za varen obisk.

Obiskovalce prosimo, da ob obisku Cankarjevega doma upoštevajo priporočila in navodila NIJZ:

  • Nošenje zaščitne maske je obvezno. 
  • Spoštujte varnostno razdaljo (vsaj meter in pol).
  • Ne dotikajte se oči, nosu in ust ter upoštevajte higieno kašlja in kihanja. 
  • Razkužite si roke pred vstopom v dvorane, blagajno in galerijo.
  • V dvorane vstopajte posamično.
  • Izstopajte od prve vrste nazaj in od začetka vrste proti sredini.
  • Na prireditvah, kjer sedežni red ne velja, zasedajte le neoznačene sedeže.
  • Garderobe niso na voljo. Oblačila lahko odložite na sosednji sedež.
  • Priporočamo, da plačila opravite brezgotovinsko.
  • Obiščite nas samo brez bolezenskih znakov
     

Prireditve v dvoranah
Skladno s spremembami Odloka o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev končnim uporabnikom se lahko od 15. 5. 2021 javnih kulturnih prireditev udeležijo le osebe s potrdilom o negativnem testu, potrdilom o cepljenju ali prebolelosti COVID-19.
Dokazila niso potrebna za mlajše od 18 let, ki se prireditve udeležijo z ožjimi družinskimi člani oz. skrbniki.
V dvoranah je na voljo toliko sedežev, kot je v času dogodka dovoljeno skladno z odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev končnim uporabnikom ter ob upoštevanju navodil in priporočil NIJZ.

Razstave
Razstave so odprte vsak dan od 10.00 do 19.00. Vhod v vse razstavne prostore je s Prešernove ceste.
Na razstavi v Galeriji Cankarjevega doma je hkrati lahko največ 20 oseb, v Mali galeriji pa 15.
Vstop na vse razstavne prostore je s Prešernove ceste (službeni vhod).

Dodatne informacije
Informacijsko središče (blagajna) CD je odprto med delovniki od 11.do 13. ure ter uro pred prireditvijo. 
Za informacije smo vam na voljo na vstopnice@cd-cc.si, na družbenih omrežjih CD (FB, TW, IG).

Vračilo kupnine za prestavljene/odpadle dogodke
Skladno s Splošnimi pogoji prodaje vstopnic CD in Zakonom o varstvu potrošnikov bomo kupcem vstopnic za prestavljene ali odpadle prireditve kupnino povrnili na enega od navedenih načinov:
Za odpadle prireditve si prizadevamo najti nove datume. O novih terminih ter tudi o tem, za katere prireditve ne bo zagotovljen novi termin in bodo odpovedane, bomo obveščali sproti na spletnih straneh in socialnih omrežjih ter v e-novičniku Cankarjevega doma.

Kupljene vstopnice za prestavljene prireditve veljajo za nadomestne termine in jih obiskovalcem ni treba menjati (če ni navedeno drugače).  Če obiskovalcem novi termin prireditve ne ustreza ali je ta odpovedana, Cankarjev dom izda dobropis v znesku cene vstopnice ali povrne kupnino. Dobropis ali zahtevek za vračilo kupnine je treba urediti do dneva novega datuma prestavljenega dogodka. Dobropis velja najmanj do decembra 2021.

Cankarjev dom bo izstavitev dobropisa ali vračilo kupnine uredil v 14 dneh od prejetja pisnega zahtevka za vračilo. Zahtevek lahko kupci vstopnic uredijo na daljavo; e-vstopnico, fotografijo ali sken vstopnice in podatke za nakazilo na TRR pošljejo na vstopnice@cd-cc.si.

Če ste nakup vstopnic opravili v e-trgovini Cankarjevega doma, lahko v svojem računu uredite tudi zahtevek za dobropis ali vračilo kupnine.
Moj profil >>
Urejanje dobroimetja ali vračila kupnine za odpovedano prireditev >>

Vstopnice, kupljene na Eventimu
Če ste vstopnico za prireditve drugih organizatorjev v Cankarjevem domu kupili pri prodajni mreži Eventim, tam uredite tudi vračilo kupnine.

Vstopnice za prireditve v Cankarjevem domu, kupljene pri drugih prodajnih mestih
Cankarjev dom bo izstavljal dobropise oz. vračal kupnino tudi za vstopnice za prireditve v Cankarjevem domu, kupljene pri drugih prodajnih mestih, in sicer v 14 dneh od prejema zahtevka za vračilo. Dobropis ali zahtevek za vračilo kupnine je treba urediti do dneva novega datuma prestavljenega dogodka. Zahtevek lahko kupci vstopnic uredijo na daljavo; e-vstopnico, fotografijo ali sken vstopnice in podatke za nakazilo na TRR pošljejo na vstopnice@cd-cc.si.

Vstopnice, kupljene v Cankarjevem domu, za prireditve zunaj CD
Če ste pri blagajni Cankarjevega doma kupili vstopnice za prireditve drugih organizatorjev za dogodke na drugih prizoriščih (zunaj Cankarjevega doma), prosimo, da pisne zahtevke za vračilo kupnine pošljete na info@mojekarte.si.
Dodatne informacije: T 01/ 2572 906 vsak delavnik med 8. in 15. uro

Abonmajske predstave in koncerti
Obvestila o nadomestnih oz. odpadlih abonmajskih dogodkih objavljamo na spletni strani ter na družbenih omrežjih.

Če bomo za odpadle abonmajske koncerte lahko organizirali nadomestne termine, vas bomo o tem obvestili. Prav tako tudi če bo odpadle dogodke nadomestil drug izvajalec. Vabljeni k spremljanju naše spletne strani, kjer sproti objavljamo programske in terminske spremembe.

Če odpovedanih koncertov ne bomo mogli nadomestiti, bomo sorazmerni abonmajski delež (znesek) do konca sezone 2020/21 vodili kot vaše dobroimetje. Abonenti ga boste lahko koristili ob naslednjem nakupu. Če dobroimetja ne bi želeli koristiti, vam bomo ob koncu abonmajske sezone znesek nakazali na TRR. Zahtevek nam posredujte na vstopnice@cd-cc.si
 


 

V rubriki Moj račun/Moji nakupi lahko uporabniki preverjajo stanje nakupov in natisnejo vstopnice.

Pri spletnem nakupu na www.cd-cc.si 5-odstotni popust za določene prireditve na vse kategorije sedežev.

S 1. 1. 2021 je začela veljati nova direktiva o plačilnih storitvah (PSD2), ki je namenjena zaščiti evropskih državljanov in zagotavlja dodatno varnost pri spletnih plačilih. Če pri spletnem plačilu prihaja do težav, preverite pri svoji banki, ali ste sprejeli ustrezne ukrepe, skladne z direktivo.

Vstop v dvorano je mogoč z doma natisnjeno (print@home) ali elektronsko vstopnico, shranjeno na mobilnem telefonu ali drugi prenosni napravi (passbook, wallet …). Ob nakupu vstopnic za določene prireditve prejmete potrdilo, ki ga je treba zamenjati za vstopnice. Potrdilo lahko natisnete, shranite v mobilni telefon ali izpišete celotno večmestno številko. Potrdilo lahko zamenjate v Informacijskem središču CD med uradnimi urami, ki so objavljene na spletni strani CD ali pri blagajni prireditev uro pred prireditvijo (če prireditev ni v CD). Kraj blagajne je odvisen od kraja dogodka oziroma prireditve.


Nakup vstopnic po telefonu

Imetniki kreditnih kartic NLB, Eurocard, Visa, American Express in Diners si vstopnice lahko zagotovite najpozneje dan pred prireditvijo tudi po telefonu 01 24 17 300, in sicer vsak delovnik od 11. do 13. ure.
Vstopnice prevzamete osebno s kreditno kartico vsaj uro pred začetkom prireditve v Informacijskem središču CD.
 

Vstopnice za brezplačne prireditve

Prosimo, da si zagotovite vstopnice tudi za brezplačne prireditve.
Zaradi spremljanja obiska, predvsem pa zaradi varnostnih predpisov, ki strogo prepovedujejo večje število navzočih, kot je sedežev, vam hostesna služba brez vstopnice ne more dovoliti vstopa v dvorano.
Če je navedeno, da je vstop prost, vstopnice ne potrebujete.

Prodaja skupinam

Vstopnice za skupine odraslih (društva, podjetja, združenja …)  
Za nekatere prireditve ponuja Cankarjev dom skupinam, večjim od 20 oseb, do največ 20% popust na prireditev. 
Za katere prireditve gre in kolikšen je popust za skupine, je navedeno ob posamezni prireditvi. 
Rezervacije in dodatne informacije
T (01) 2417 168 E suzana.sheppard@cd-cc.si 

Šolski obisk 
Za skupinski obisk šol se je treba vnaprej dogovoriti.
T 01 24 17 161 E kristina.jermancic@cd-cc.si

Popusti

Pri spletnem nakupu na www.cd-cc.si 5-odstotni popust za določene prireditve na vse kategorije sedežev.
Pri nakupu vstopnic pri drugih pooblaščenih prodajalcih ni mogoče uveljavljati določenih popustov. Lahko jih uveljavljate v Informacijskem središču CD in ob nakupu s plačilnimi karticami po telefonu 01 24 17 300.
Popusti za abonmaje so navedeni v abonmajskih knjižicah.
Za določene prireditve CD priznava popust za skupine in družinske obiske, kar objavljamo pri posameznih prireditvah.
(*) Pri določenih prireditvah CD na najnižjo cenovno kategorijo priznava popust mlajšim od 25 in starejšim od 65 let ter upokojencem.
Starejši od 65 let in upokojenci lahko uveljavljajo 5-odstotni popust na vse kategorije sedežev tudi v Informacijskem središču CD.
Ob vstopu v dvorano velja vstopnica, kupljena s popustom za mlajše od 25, starejše od 65 let in upokojence (*), le z osebnim dokumentom ali z upokojensko izkaznico.
Popusti se ne seštevajo.

Odpoved prireditve

Ob odpovedi prireditve ali spremembe datuma prireditve je za urejanje nastalih razmer in vračilo denarja odgovoren CD, za prireditve drugih organizatorjev pa organizator prireditve.
Če prireditev odpovemo, lahko vstopnice zamenjate za drugo prireditev ali pa vam vrnemo denar, in sicer najkasneje v mesecu dni po preteku načrtovanega datuma prireditve v Informacijskem središču Cankarjevega doma. Za pozneje vrnjene ali neizkoriščene vstopnice ne vračamo denarja in jih ni mogoče zamenjati za drugo prireditev. Z vračilom kupnine vstopnice postanejo neveljavne ne glede na obliko, v kateri so. 
Za prireditev, ki je prestavljena, veljajo iste vstopnice (če ni objavljeno drugače). 
V primeru, da so vstopnice za izbrano prireditev dražje/cenejše od vstopnic za odpovedano prireditev, se razlika v ceni (doplačilo/vračilo) poračuna v Informacijskem središču Cankarjevega doma (v kolikor ob prireditvi ni navedeno drugače).
Pridružujemo si pravico do sprememb v abonmajskih programih in nastopajočih v okviru abonmajske ponudbe. Menjava abonmajskih vstopnic v primeru, da Cankarjev dom zagotovi nadomestno predstavo, ni mogoča.
CD o spremembah obvešča na svoji spletni strani ter prek javnih medijev in socialnih omrežij. V primeru sprememb abonmajskega programa abonente obveščamo tudi preko e-pošte.

Abonmaji

Vpisni pogoji, cene in plačilni pogoji
Vpisni pogoji, cene in plačilni pogoji so objavljeni v abonmajskih knjižicah ali na spletni strani Abonmaji.

Abonmajska izkaznica (ne velja za vse abonmaje**)
Novi abonenti ob prvem vpisu abonmaja prejmejo abonentsko izkaznico, ki jo lahko pokažejo pri vhodu v dvorane ob obisku koncertov oziroma prireditev iz abonmajskega programa.
Ob podaljšanju abonmaja za novo sezono je abonentu reaktivirana QR koda abonmajske izkaznice.
Ob vstopu v dvorano z elektronskimi čitalci preverjamo veljavnost abonmajske izkaznice, zato vstop brez izkaznice ni mogoč.
Ob izgubi abonmajske izkaznice je za izdajo nove treba plačati 5 €.
V primeru pozabljene izkaznice izdamo nadomestno vstopnico ob doplačilu 2 € le abonentom osebno.
** Za nekatere abonmaje CD ne izdaja abonentskih izkaznic, ampak komplete vstopnic.

Splošna določila
Število sedežev v abonmajski ponudbi je omejeno.
Cankarjev dom si pridržuje pravico do spremembe programa in izvajalcev.
Če je prireditev iz abonmajskega programa odpovedana in v sezoni ne moremo zagotoviti nadomestne, abonentom ob predložitvi abonmajske izkaznice povrnemo sorazmerni znesek.

Dodatne informacije Informacijsko središče in prodaja vstopnic (podhod Maxija)
 

 

Cankarjevi torki

Članarina in ugodnosti
Članarina in ugodnosti za člane so objavljeni na spletni strani Cankarjevi torki.
Splošna določila
Članska izkaznica velja leto po nakupu in ni prenosljiva.
Ob izgubi članske izkaznice je za izdajo nove treba plačati 5 €.

 

Cenik

Cenik sta seznam prireditev z navedbo cen oziroma seznam abonmajske ponudbe z navedbo cen, ki sta objavljena na spletni strani CD www.cd-cc.si in v abonmajskih knjižicah

Cene ostalih storitev
Članarina Cankarjevi torki 20 € letno
Darilni bon 20 ali 50 €
Polog na eDarilni bon vrednost določi kupec sam
Polog na Ivanko (kartica dobroimetja) najmanj 20 €
Nadomestilo za zamenjavo že prevzete vstopnice 2 € na vstopnico
Izdaja nadomestne vstopnice za prireditev iz abonmajskega programa v primeru pozabljene abonmajske izkaznice (izdana abonentu osebno) 2 € na vstopnico
Izdaja nadomestne abonmajske izkaznice ali nadomestne kartice Ivanka (v fizični obliki) ali nadomestne članske izkaznice Cankarjevi Torki 5 €
Poštnina za vstopnice 2 €
Poštnina za kataloge in druge publikacije 3 €

Vse cene so v evrih (€).

© Cankarjev dom

Piškotki   Produkcija ENKI