Kultura vsak teden pri vas
Prijavite se na
E-novice cankarjevega doma
Novosti programa, napovedi, zgodbe in zakulisja in druge zanimivosti vsak teden v vašem e-poštnem nabiralniku.
Projekt Mašina je duet Bojane, koreografinje in plesalke, ter dihalnega stroja, ki ga občasno uporablja njena hčerka. Čeprav je naprava prisotna zaradi otrokovega zdravstvenega stanja, avtorica raziskuje svoj osebni odnos do tehnološkega pripomočka, ki posredno in neposredno vpliva na avtoričino življenje.
Avtorica preizprašuje, kakšna je narava stroja, kako postane subjekt same predstave ter kako odnosnost med napravo in človekom utelesiti.
Mašina je posrednik. Mašina je vir strahu in nelagodja, pa tudi vir varnosti in svobode. Mašina vzbuja čustva in jih zahteva.
Dimitrije Kokanov
12 EUR
10 EUR* * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.
Koreografinja in performerka: Bojana Robinson
Avtor besedila in dramaturg: Dimitrije Kokanov
Scenograf in videast: Dorian Šilec Petek
Avtorica glasbe: Manja Ristić*
*Kompozicija Mašina M2 z odlomkom z albuma Hidden Adriatic (v sodelovanju z Robertino Šebjanič), kompozicija Basne – side B (v sodelovanju z Markom Vernonom)
Kostumograf: Timotej Rosc
Oblikovalec svetlobe: Igor Remeta
Pripovedovalka: Polona Juh
Svetovalka za gib: Kaja Lorenci
PR-ekipa: Paulina Pia Rogač in Tina Malenšek
Fotograf: Matt Robinson
Produkcija: Zavod za sodobno umetniško prakso in teorijo 0.1
Koprodukcija: Cankarjev dom
Soorganizacija: Društvo umetnosti in kulture 47, Vrhnika, DUM - društvo umetnikov, Ljubljana, Društvo za kulturno produkcijo in afirmacijo umetniških procesov NAGIB, Maribor
S finančno podporo: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana
Zahvala: Pulmodata - Klavdija Ocepek Rožac in Marko Dovjak, Društvo HUD"O"
15 +, 30 min, brez besed
Teror je najprej podoba absolutnega trpljenja. Svoboden posameznik, zaprt v nedoločen prostor. Tumor v nenehnem gibanju, v limbu naših nočnih mor. Animator Antonin Lebrun vstopi v nič, k lutki in jo premakne. Zgodi se teror, ki nam v mojstrski miniaturki posreduje človečnost, s katero nam lutka govori o nas samih in našem človeškem bivanju. Gesta, dih, glas, rekonstruirani preko telesa nekoga, ki so ga odrli živega. Uprizoritev vzbudi mešanico empatije ali celo identifikacije, na meji nelagodja, a predvsem razumevanja groze, ki jo doživlja bitje na odru. Hkrati pa je vse skupaj še smešno, žalostno, pomilovanja vredno in občutljivo pretresljivo.
Cie Les Yeux Creux od svoje ustanovitve leta 2010 v Brestu razvija uprizoritve v različnih žanrih. Pod umetniškim vodstvom Antonina Lebruna kompanija lutko obravnava kot nadindividualno osebo, ki lahko s svojo preprosto prisotnostjo vpliva kot bitje, ki posnema človeka ali prek katerega lahko ljudje prepoznajo sami sebe in se temu tudi nasmejijo.
10,00 EUR
Predprodaja do 31. 8.: 7 EUR; redna prodaja: 10 EUR. Od 1.9. dalje količinski popust za najmanj deset poljubnih vstopnic: 7,5 EUR
Režija, izdelava in zasedba: Antonin Lebrun
Lučno in zvočno vodstvo: Romane Rosser
Glasba: Jean-Baptiste Lebrun
Svetovanje: Simon Le Doaré, Mila Baleva
Oblikovanje svetlobe: Vincent Bourcier
Trajanje: 90 minut
Začetek festivala Mesto žensk sega v leto 1995. Sprva je nastal kot enkraten dogodek pri Uradu za žensko politiko, a je leto pozneje organizacijo prevzelo Društvo za promocijo žensk v kulturi – Mesto žensk, festival pa se je obdržal nadaljnjih 30 let. Brez sestrskih odnosov, solidarnosti, medsebojne podpore in zavedanja razlik, ki jih ustvarjajo razred, rasa in drug konteksti, festival vse do danes zagotovo ne bi obstajal.
Zato letošnja festivalska tema obravnava pomen sestrstva, to pa bo nagovorila tudi dramaturginja, dramatičarka in režiserka Varja Hrvatin. V predstavi Sukeban, ime izhaja iz japonskega poimenovanja prestopnic in ženskih uličnih tolp kot posledica in feminističen odgovor na nezmožnost vključevanja žensk v moške ulične tolpe, bo Varja Hrvatin v fantazijsko-performativni uprizoritvi skozi format interaktivne igre problematizirala reprezentacijo žensk v spletnem okolju ter izrisovala svet superherojk v boju proti seksizmu in diskriminaciji.
Predstava je v slovenščini z angleškimi nadnapisi.
Ustvarjalna ekipa poziva gledalke k možnosti aktivnega in anonimnega sodelovanja v predstavi, za kar potrebujejo le mobilni telefon s povezavo na splet.
»Ustvarjalni proces je na vsebinski ravni zajemal ogromno iskanja in pregledovanja problematičnih spletnih vsebin, (pop)kulturnih referenc, viralnih videov ter različnih nišnih forumov in socialnih platform. Na uprizoritveni ravni pa smo predvsem raziskovale različne oblike iger, igranja, preigravanja vlog, (super)herojstva, boja, maščevanja, humorja, seciranja otroštva, odraščanja, prijateljstva, sestrstva in domišljijskega fantaziranja.«
Varja Hrvatin, avtorica koncepta in scenarija uprizoritve.
14,00 EUR
12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.
Avtorica koncepta in scenarija uprizoritve: Varja Hrvatin
Avtorji: Varja Hrvatin, Ena Kurtalić, Eva Stražar, Urša Čuk, Lea Culetto, Jurij Smrke, Jure Anžiček
Izvajalki: Ena Kurtalić in Eva Stražar
Oblikovalka videa in prostora: Urša Čuk - rastrLAB
Kostumografka: Lea Culetto
Programer aplikacije: Jurij Smrke
Avtor glasbe in tehnične zasnove uprizoritve: Jure Anžiček
Svetovalka za gib: Ena Kurtalić
Pokrovitelji (Mesto žensk): Svet užitka, Liupka, ŠD Partizan Vič, CROCS Slovenija
Koprodukcija: Mesto žensk, Cankarjev dom
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije in Mestna občina Ljubljana
Uvod v kompozicijo 21. stoletja
.abeceda [ansambel za novo glasbo]
RECITAL je koncertni cikel, ki ga v produkciji Inštituta .abeceda in Cankarjevega doma dvakrat letno izvede .abeceda [ansambel za novo glasbo]. Letošnji ediciji sta posvečeni solističnim nastopom članov ansambla, ki se obenem predstavijo v vlogi kuratorjev lastnega koncertnega programa. Tako bodo člani ansambla, flavtistka Neža Zupanc, violončelist Urban Megušar in harfistka Urška Rihtaršič predstavili sodobne skladbe za solistične inštrumente – številne med njimi so nova dela, ki so bila napisana prav za to priložnost in so rezultat intenzivnega sodelovanja med skladatelji in izvajalci.
Ob 19.00 bo potekal predkoncertni pogovor s sodelujočimi ustvarjalci.
Program:
Darcy Copeland: Petal by Petal
Kaija Saariaho: Fall (iz baleta Maa)
Oskar Longyka: Chronometry *prva izvedba
Mauricio Valdés San Emeterio: Migrations V.b
Urška Rihtaršič, harfa
Mauricio Valdés San Emeterio, elektronika
*
Zhuosheng Jin: Pale Flower III
Alastair White: The Snake That Eats The World
Lojze Lebič: Aprilske vinjete (chalumeau III)
Neža Zupanc, flavta
*
Urban Megušar: Possible études for impossible times: Stack at 0
Alastair White: WORK
Luciano Berio: Sequenza XIV
Urban Megušar, violončelo
Program ansambla .abeceda [ansambel za novo glasbo] podpira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije. RECITAL je program Inštituta .abeceda, ki se izvaja v sodelovanju s Cankarjevim domom.
5,00 EUR
Trajanje: 110 min
35-odstotni popust ob nakupu kompleta vstopnic (1+1) za obe predstavi Magdalene Reiter: Kvartet in Ponaredki, odtisi in drugi vdori (ob hkratnem nakupu vsaj ene vstopnice za vsako predstavo). Ob nakupu dodatne vstopnice na tretjo popust ne velja.
* * *
Magdalena Reiter se po skoraj sedmih letih od zadnjega sola odmika od strogo koreografske in fizične obravnave telesa ter gledalcu predstavlja nekakšen uprizoritveni hibrid. Prikazana tematika vsebuje elemente vizualnega kolaža, ready-mada in plesa. Vendar morda najbolj od vsega za svoj mehanizem delovanja uporablja kinematografsko logiko.
Ne brez razloga – Reiter poudarja pomen uprizoritvene dihotomije na odru, ki vedno prikazuje dve vzporedni resnici hkrati in kadrira dele lastnega plesnega imaginarija ter jih postavlja pod lupo, analizira iz nepričakovanega zornega kota ali dekonstruira na osnovne delce. Detajli, na katere se Reiter osredotoča v predstavi Ponaredki, odtisi in drugi vdori – položaji telesa v prostoru, pogledi, dialogi in razmerja – so vedno dramaturško povezani s temami nadzora, manipuliranja ali nasilja, ki so bile skozi zgodovino postavljene za žensko telo. Skozi jukstapozicijo in dekonstrukcijo pomenov ter nato njihovo koreografsko reinterpretacijo ustvari uprizoritveno trenje napetosti, ozračje suspenza. Nastane ponaredek žanra noir, ki je globoko zapisan v kolektivnem spominu, v katerem Reiterjeva enako spoštuje družbene in umetniške modele, ob katerih je zrasla kot koreografinja, hkrati pa postavlja vprašanje, ali si je skozi tako močne omejitve mogoče kdaj izboriti emancipacijo telesa na odru, osvoboditev odtisov, ki so se vanj vrisovali skozi zgodovino.
Plod tovrstnega odrskega raziskovanja je uprizoritveni hibrid, ki se ne izogiba nalogam, zadanim izvajalčevemu telesu, a hkrati z njimi kalkulira zelo intimno in igrivo.
»Vsak solo je neka vrsta avtoportreta ali ogledala. Želela sem, da ta predstava ne bi bila zgolj osebno ogledalo, ampak hkrati ogledalo družbe. Predstava Ponaredki, odtisi in drugi vdori se igra z idejo moči podob, spomina in fantazije.
Telo, zlasti žensko, ki je postavljeno v prostoru, nikoli ni carte blanche, ampak je konstrukt, zaznamovan z vizualnimi podobami in vzorci, ki so oblikovali našo zahodno kulturo. Zanimalo me je vprašanje, kako jih prebaviti, sprejeti in hkrati najti lastno svobodo – zasebno in umetniško, znotraj prenasičenosti teh vizualnih vplivov.«
Magdalena Reiter
Magdalena Reiter (PL / SLO) je koreografinja, plesalka, pedagoginja , ki od leta 2002 živi in ustvarja v Sloveniji. Je diplomantka Državne baletne šole v Gdansku, Poljska, in akademije P.A.R.T.S. (Performing Arts Research and Training Studios) v Bruslju, Belgija.
V produkciji nevladnih organizacij ali v okviru javnih zavodov in plesnih skupin (Studio za suvremeni ples, Anton Podbevšek Teater, Lutkovno gledališče Ljubljana, Polish Dance Theatre – Poznan Ballet, Bodhi Project idr.) je ustvarila več kot dvajset avtorskih solov in skupinskih projektov, ki so bili prikazani doma in v tujini, med njimi: Vibracija posamezne strune (s Katarzyno Chmielewsko in Jakubom Truszkowskim), Preludiji in fuge (z Matejo Rebolj), Conversation pieces, Alica v Čudežni deželi, Forma interrogativa, Attention, Transland, Pars pro Witacy, Bližnji plani, Solo za dva glasova (z Milanom Tomášikom in Anjo Golob) idr. Njene predstave so bile prikazane tako doma kot v drugih evropskih državah.
Kot koreografinja deluje v gledališču, operi in filmu. Kot pedagoginja in mentorica je poučevala v Sloveniji in tujini (Folkwang Universität der Künste, Zagrebška plesna akademija, Zagrebški plesni center, SEAD – Salzburg Experimental Dance Academy, SVŠGL, skupina En-knap / EKG, na delavnicah v Franciji, Italiji, Avstriji, Belgiji, na Poljskem idr.).
Je prejemnica nagrade Ksenije Hribar za koreografski opus (2023).
Je pobudnica in umetniška vodja VIBRE – Mednarodnih delavnic in festivala sodobnega plesa v Ljubljani (2013–2020) ter ustanoviteljica Zavoda Mirabelka.
Izvedba skladbe:
Žiga Faganel - violina
Alja Mandič Faganel - violončelo
Predstava nastaja v okviru avtorskega opusa Magdalene Reiter s krovnim naslovom Povečava, ki je v obdobju 2024/2025 financiran s sredstvi Ministrstva za kulturo RS.
14,00 EUR
12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.
Koreografija, režija videa in ples: Magdalena Reiter
Oblikovanje videa: Sandi Skok
Glasba: August Adrian Braatz
Dramaturgija: Vedrana Klepica
Oblikovanje luči: Mojca Sarjaš
Kostumografija: Pia Gorišek
Scenografija: Maruša Mali
Fotografija: Darja Štravs Tisu
Produkcija: Zavod Mirabelka
Koprodukcija: Cankarjev dom
Partnerja: Zavod En-Knap / Center kulture Španski borci, Adrian film
Zahvale: Društvo za sodobni ples Slovenije, Zavod Maska
Predstavo sofinancirata: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana – oddelek za kulturo.
predpremiera / stand-up komedija v nastajanju
Prireja: Zavod Akcija
Tin Vodopivec se vrača na odre s svežim šovom stand-up komedije Elektro Banana. Čaka vas nova ura materiala, ki so jo Tinu prinesli vsi nori dogodki zadnjega obdobja, pa tudi režiranje prvega filma, ločitev in pa pisanje tegale teksta.
A ste vedeli, da komiki sami pišemo opise svojih predstav?
Elektro Banana je Tinov šesti šov, potem ko smo ga v preteklosti lahko gledali v predstavah Superdupermega / 360 stopinj (2011), Replika (2012), Desert (2014), RocknRoll (2018), Peti element (2019).
"Ob tako razgibanem nastopu, ti ne more biti dolgčas!" je enkrat o mojem nastopu napisal legendarni britanski kritik Steve Bennett. Kar kul, a ne?
Avtor predstavi genezo westfalskega kongresa leta 1648 in nato analizira vsebinske značilnosti mednarodne skupnosti. Nato sledi konkretizacija pomena mednarodnega okolja za zunanjo politiko Republike Slovenije, kjer so navedeni zanjo strateški akterji na globalni ravni.
No … tega ne bo v šovu. Bodo pa fore o ljubosumju, gori Kilimanjaro in, ja, uganili ste, o bananah. 20. aprila nas čaka predpremierni šov, work in progress, fore v nastajanju, kar v prevodu pomeni, da boste gledalci moji prvi testni zajčki. To pa ni kar tako.
OGLJIČNO NEVTRALNA TURNEJA
Cilj turneje je, da bi bila povsem ogljično nevtralna. Ne vem, kaj to pomeni, samo zveni fancy.
V resnici bomo poskusili biti čim bolj pazljivi do okolja, hodili peš in se vozili z električnimi avti, čim manj smetili, čim manj kurili, brez plastike, papirja in brez for na prvo žogo. Pa še na koncu turneje bomo posadili nekaj dreves ❤️
Poseben gost: Alen Mastnak
13,00 EUR
Gledališka predstava
Rutinsko delo nas razčloveči, nam odvzame empatijo, posluh za sočloveka, nas celo pahne v brezno brezizhodnosti in robotizacije. Privede lahko celo do stopnje, ko se nismo zmožni več pogovarjati, poslušati, ko govorimo drug mimo drugega, ko si gremo na živce – drug drugemu in sami sebi. Ujamemo se v zanko rutiniranega, ki pa je le na videz nerešljiva. Rešitev vidimo v aktivnosti, v neke vrste uporu, ki nas vodi naprej in nas usmerja k višjim ciljem. In v tem je smisel. Rešitev vidimo v aktivnem posamezniku, ki podira meje nevidnega in se iztrga iz rutine ter si življenje naredi pestro, živo. Četudi na poti kdaj naleti na ovire, je notranja moč in želja po razburkanosti, po nevihti in po viharju tista, ki ji bo vedno sledil in ki ga bo gnala naprej.
Mentorstvo in režija: Urška Klajn Marion, Miha Maver
Koreografija: Miha Maver in nastopajoči
Nastopajo: Klemen Bergoč, Iva Ćurković, Nika Gašperčič, Tia Kadivnik, Domen Kene, Freja Uma Prosen, Gaj Kobal Stantič, Vita Petrović Štampar
Scenarij: Urška Klajn Marion, Miha Mave
Glasba: Domen Ken
Oblikovanje svetlobe: Radovan Jaušovec Rado, Miha Maver
Oblikovanje tona: Miha Čekad
Producent: Drago Pintarič
Podukcija: KUD Pozitiv, Dijaški dom Ivana Cankarja
Dolžina predstave: 35min
Gledališka predstava
Šestnajstletni Neja in Klara svoj prosti čas preživljata na žurkah na Metelkovi, kjer pijeta, flirtata z neprimernimi ljudmi in se drogirata. Tako preživljata tudi ta večer, preden gre vse narobe. Neji zamuja menstruacija, zato v umazanem stranišču v zanemarjenem kotičku Metelkove naredi test nosečnosti ... ki je pozitiven. Ne le to – njen fant Mark ne more biti oče, saj je trans moški. Kaj pa zdaj? Pod vplivom drog in zamaknjene atmosfere klubov deklici poskušata najti rešitev, ki morda sploh ne obstaja. Neja se na vsak način poskuša izogniti Marku, ki ga razumljivo skrbi zanjo, Klara pa ... no, Klara morda ne bi imela nič proti Markovi pozornosti. Konfliktni interesi, sebičnost in stresna situacija krhajo že tako šibko prijateljstvo, medtem ko se Neja poskuša spopadati z grozljivo možnostjo nosečnosti in tem, kaj bi ta pomenila zanjo.
Mentorica: Jana Ratka
Režija in dramaturgija: Manca Lipoglavšek
Scenografija in kostumografija: Teater Curriculum Vitae
Koreografija: Laura Degan
Nastopajoči: Laura Degan, Ostap Korošec, Ela Justin Šifrar
Oblikovanje tona in luči: Teater Curriculum Vitae
Produkcija: Teater Curriculum Vitae, Gimnazija Šentvid
Večer koreografij koreografskih delavnic KGBL pod vodstvom
Kjare Starič Wurst
Plesne zgodbe so večer osmih samostojnih krajših koreografij, ki so jih pod vodstvom koreografinje Kjare Starič Wurst ustvarili mladi koreografi in plesalci znotraj polletnih koreografskih delavnic Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana.
Plesne zgodbe nas nagovorijo z razmišljanjem mladih iz katerega začutimo o čem v tem času in v tem obdobju svojih življenj največ premišljujejo. Njihove interpretacije, čutenja in individualni kreativni glas so čudovit vpogled v to, kako navdihujoča je mlada kreativna energija tako za njih kot tudi za gledalce.
Kot koreografinja in pedagoginja sem med dolgoletnim delovanjem v Sloveniji in po svetu spoznala, kako pomembna za mlade plesalce je izkušnja koreografiranja. Skozi večletno mentorstvo koreografiranja plesalcev na The Washington School of Ballet me je kreativna ter osebna rast plesalcev tako navdušila, da sem kot diplomantka KGBL po vrnitvi v Slovenijo, želela te izkušnje deliti tudi s plesalci pri nas.
Na polletni koreografski delavnici KGBL so ustvarjali dijaki in diplomanti Konservatorija za balet ter zunanji plesalci. Skozi mentorsko podprt proces koreografiranja so spoznali vse od razvoja ideje, kako prepoznati in slediti temu, kar jih navdihuje, do tega, kako vse to pretvoriti v umetniško delo. Iskali so svoj individualni plesni izraz, se učili pomena dobre komunikacije ter ustvarjalnega delovnega procesa, ki je izpolnjujoč za vse.
Mladim ustvarjalcem že samo spodbuda, podpora ter izkušnja končne stvaritve odprejo nove perspektive. Gre za spoznavanje sebe in drugih znotraj profesionalnega odnosa ter pridobitev samozavesti ob koreografiranju. Izkušnja povezovanja s plesalci ter občutek, da so skupaj ustvarili nekaj, za čemer stojijo in so na to ponosni, je dragocena. Še dragocenejša pa je svoboda iskanja lastnega ustvarjalnega glasu brez nepotrebnega ukalupljanja.
Ponosna sem, da smo v proces vključili tudi študente Fakultete za dizajn. Hanna Laura Koželj je za predstavo ustvarila celotno grafično podobo, študentje predmeta kostumografije pa so projektno ustvarili in predstavili bogate idejne zasnove za kostume. S tem se nismo le približali profesionalnemu procesu sodelovanj in odločitev, ki jih doživi koreograf v vsakem projektu, ampak smo jim dali izpolnjujočo izkušnjo, ki pride skozi sodelovanje različnih umetnikov ter s tem morda za prihodnosti že ustvarili možnost profesionalnih umetniških sodelovanj.
–Kjara Starič Wurst
Koreografinja, pedagoginja in umetniški vodja Kjara's Dance Project je med drugim koreografirala za Washington Ballet, SNG Opera in Balet Ljubljana, KGBL, University of Minnesota, Triennale di Milano, Maryland Youth Ballet, Metropolitan Youth Ballet, Danzante, CAD, APT, Dissonance Dance Theatre ...
Leta 2010 je z željo, da bi ustvarila odrske izkušnje za mlade plesalce, ustvarila Kjara's Dance Project, ki je na odru Cankarjevega doma in drugod po Sloveniji in tujini, skozi leta uprizoril šest celovečernih predstav, sodeloval pa je tudi v produkcijah APT Knjiga v džungli in Človeka z bombami/deTONACIJA , na številnih podelitvah nagrad ter državnih proslavah, med drugim v koreografiji Edwarda Cluga.
Poučevala je na The Washington School of Ballet, George Mason University, TU Dance, University of Minnesota, Interlochen, Metropolitan School of The Arts, Kaos Balletto di Firenze, Srednji šoli za sodobni ples, Višji Baletni šoli, Konservatoriju za balet Ljubljana, Akademiji za ples ...
Predstava traja 55 minut.
12 EUR
10 EUR* * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.
Koreografi in plesalci so dijaki KGBL, njegovi diplomanti in zunanji plesalci:
Neža Banovec, Ela Nora Belina, Katarina Čegovnik, Andreas Doukas, Pia Jazbec, Nikolina Katušin, Katja Kučina, Lana Kralj, Manca Lončar, Tara Pečnik, Anja Pipan, Larisa Počič, Ajda Požar, Ana Lina Telič in Tjaša Žvanut
Produkcija: Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana in Kjara Starič Wurst
Koprodukcija: Cankarjev dom
Sodelovanje: Fakulteta za dizajn - grafično oblikovanje: Hanna Laura Koželj
Prireja: Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta UL
Frog in the Well (Žaba v vodnjaku) je glasbeno-plesna filozofska predstava na temo odrptosti duha. V scenariju, ki ga je napisala Jana S. Rošker, nastopajo profesorji in profesorice ter študentke Oddelka za azijske študije ter oddelka za filozofijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Za glasbeno spremljavo je poskrbel trio Večni problemi. Režiser in koreograf dela je Ryuzo Fukuhara. Gre za sarkastično komedijo, ki se zavzema za oprtost človeškega duha, mir in svobodo.
Brezplačne vstopnice
Omejeno število vstopnic bo na voljo pred dvorano uro pred začetkom prireditve.
Nastopajo: Marko Ogrizek, Tea Sernelj, Luka Culiberg, Nomi Zaviršek, Vida Krefs, Tajda Kolenc, Anina Plemelj, Patumtip Nuanmalang, Marjan Farič, Dejan Berden, Jana S. Rošker, Ryuzo Fukuhara