Pretekli dogodek
24. okt. 2025 20:00

Zvokotok v CD: Poslušalnice 4 – Frekvence

DUO DENDROCOPOS – Jan Čibej in Luka Poljanec, tolkala; akustični koncert

Trajanje: predvidoma 1 ura in 5 min 

Program:
Casey Cangelosi, Plato's Cave
Peter Eötvös, Thunder
Dai Fujikura, Chattering birds
Louis Andriessen, Woodpecker
Maki Ishii,  Fourteen percussions
Alyssa Weinberg, Table talk
Matej Bonin, Trash me out
 
 
DUO DENDROCOPOS sestavljata mlada tolkalca Jan Čibej in Luka Poljanec.

Skupaj sta se izpopolnjevala na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri profesorju Simonu Klavžarju in na Visoki šoli za glasbo in gledališče v Münchnu pri profesorju Alexeju Gerassimezu. Skupaj igrata že od leta 2017, ko sta se začela pripravljati na mednarodno tekmovanje za tolkalne komorne skupine International Percussion Competition v Luksemburgu. Februarja 2018 sta na tekmovanju prepričala žirijo in občinstvo ter prejela prvo nagrado in posebno nagrado občinstva Jean Gieres.


Dvorana Duše Počkaj, 10, 8* EUR
 

Nakup vstopnic

Zvokotok v CD: Poslušalnice 4 – Frekvence

24. okt. 2025 20:00
24. okt. 2025 20:00
Več terminov

10,00 EUR

8,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Produkcija: Zavod Sploh
Koprodukcija: Cankarjev dom
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana

27. dec. 20:00

Točke izginjanja

Plesno-lutkovna predstava za odrasle

Trajanje: 1 ura

Plesalka in koreografinja Kaja Lin ter lutkovna ustvarjalka Maja Kunšič se prvič srečata v skupni raziskavi tematike spomina. Oder postane intimen prostor, kjer iz telesa in predmetov vznikajo drobci njunih osebnih spominov – krhki, izmuzljivi, a globoko prisotni. Kaj se zgodi, ko skušaš ujeti košček preteklosti? Kako hitro se točke spominjanja preobrazijo v točke izginjanja? Predstava poteka v prepletu gibanja in animacije, v kateri se telo in predmet prepletata kot enakovredna nosilca zgodbe.

Vsi smo delci tega, česar se spomnimo. 
Ampak, kdo smo, če se ne spomnimo ničesar? Kaj pa, če je tisto, česar se spomnimo, izmišljotina? Kaj če sami zrežiramo svoj lastni spomin?

Naslov predstave Točke izginjanja je hkrati tudi naslov pesniške zbirke Lucije Stupica, ki je bila prvotni navdih plesalki in koreografinji Kaji Lin ter lutkovni snovalki Maji Kunšič. Ustvarjalki v predstavi raziskujeta različna razmerja, vezana na različne spomine pomenljivih dogodkov njunega življenja. Izhajata tako iz spominov telesa kot tudi različnih predmetov, hkrati pa preizprašujeta tudi razmerja: plesalka – predmet, lutkarica – predmet, plesalka – lutkarica, ženska – ženska, odnos – odnos. 

Predstava združuje več umetniških zvrsti (dramska igra, lutke, poezija in ples), kar nadgrajuje dosedanji umetniški izraz obeh ustvarjalk. Oder bo tako postal intimen prostor njunih spominov, ki bodo vznikali skozi telo in različne predmete, ki vzbujajo spomin na otroštvo in tudi osebe, ki jih ni več. 

Ustvarjalki bosta skozi predstavo odpirali globoka in eksistencialna vprašanja o tem, kako spomin oblikuje našo identiteto, zaznavanje resničnosti in razumevanje samega sebe.

Smo res zgolj skupek svojih spominov? Če je spomin osnova našega občutka sebstva, ali to pomeni, da brez spominov izgubimo svojo identiteto?

Kdo torej smo, če nimamo nobenih spominov? Ali obstaja nek del nas, ki presega spomin? 
Je naš spomin zanesljiv? Koliko tega, kar se spomnimo, je resnica?
Bi bili brez bremen spomina lahko svobodnejši?

Ali so spomini del nas ali nečesa večjega, povezanega s kolektivno preteklostjo? 

Kako močno na nas vplivajo tisti spomini, ki jih ne moremo zavestno obuditi, a v resnici močno vplivajo na naše življenje?

Ali je naša »večnost« odvisna od nekoga, ki se nas spominja oz. se nas bo spominjal? 

Pri svojem snovanju izhajata iz različnih filozofskih zapisov. Najbolj pomenljiva je Platonova prispodoba spomina kot voščene plošče, ki jo uporablja v dialogu Teajtet. Kadar nekaj zaznamo in izkusimo, se to vtisne v vosek, tako kot se slika odtisne v mehko voščeno površino. 

Nakup vstopnic

Točke izginjanja

27. dec. 20:00
28. dec. 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Produkcija: Maja Kunšič in Kaja Lin J. Avguštin 
Avtorici, ustvarjalki in izvajalki: Maja Kunšič in Kaja Lin J. Avguštin
Dramaturgija: Ajda Rooss
Scenografija in izdelava rekvizitov, scene: Zala Kalan
Avtorska glasba: Mitja Vrhovnik Smrekar
Oblikovanje luči: Gregor Kuhar

20. nov. 20:00

M. Solce in A. Jarry:
U!-BU?

Lutkovno-igrani dada-kabaret

Starost: 15+

Ždrek smo in v ždrek se povrnemo.
 

Na presečišču političnega gledališča, teatra objekta, groteskne ždrekoperete in dadaističnega koncerta je v režiji Matije Solceta nastala nova gledališko-glasbena kompozicija po motivih slavne epopeje Alfreda Jarryja.

Kralj Ubu danes ne potrebuje aktualizacije, saj smo primorani amoralne, izprijene, požrešne, presrane, podrepne in pohlepne samozvane »kralje« prenašati na vsakem koraku. Za razliko od drame, ki je konec 19. stoletja zaradi svoje kontroverznosti vnesla nemir v francosko družbo, so v novi predstavi Teatra Matite besede postavljene v funkcijo zvočnih impulzov, označevalcev in hkrati razdiralcev besedila, ki se včasih sprevrže v lajež, drugič v glasbo, spet kdaj v prdo-simfonijo ali poetično masovno eksekucijo.

V svet UBU-izma, patafizike in ironične družbene kritike nas potegne peterica dadalitikov – igralcev, glasbenikov, animatorjev in samosvojih avtorjev –, ki z nekaj straniščnimi ščetkami, mimičnimi lutkami, bobni, klaviaturo, basom, tremi zadnjicami in dvema trebuhoma ubesedijo ter izvedejo to, česar si danes želimo vsi: služiti idiotu.

A »U?BU!« nas ne pusti uživati ob pogledu na perfektno animacijo ritne odprtine. Provocira nas tudi z interakcijo z drugimi deli telesa – da o psiholoških pritiskih na naše statusne simbole, ideološke poglede ali religijo sploh ne govorimo. Tako kot se Ubu pri svojem delu poglobljeno loti vseh slojev prebivalstva, se v predstavi ustvarjalci dotaknejo kritike vseh tem – izvzemši sebe, saj vedo, da so na svojem področju največji poznavalci.

V to se lahko prepričate tudi sami na ekscentrično-dinamičnem kabaretu, ki bo gledalca nenasilno in nedemokratično prepričal v svoj edini prav.

Teater je mrtev! Živel teater!

Nakup vstopnic

M. Solce in A. Jarry: U!-BU?

20. nov. 20:00
22. nov. 20:00
23. nov. 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Režija, glasba, soavtorstvo: Matija Solce
Avtorica likovne podobe, scenografka in kostumografka: Larisa Kazić
Avtor zaključnega songa Otec Ubu: Filip Šebšajevič
Oblikovanje svetlobe: Matija Solce, Larisa Kazić

Igrajo: Filip Šebšajevič, Tines Špik, Miha Arh, Miha Razdrih, Matija Solce

Izdelava lutk: Polona Černe
Izdelava scenografije in rekvizitov: Sandra Birjukov, Polona Černe, Larisa Kazić


 

Produkcija: Teatro Matita
Koprodukcija Cankarjev dom in Lutkovno gledališče Ljubljana
  
Projekt sta finančno podprla Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana

14. dec. 19:00

Izbrano telo – predstavitev raziskav uprizoritvenega jezika

Plesno-performativna raziskava Izbrano telo sodi v sklop Emanatovih projektov mladih (vendar ne izključno) avtoric_jev, namenjenih raziskavi uprizoritvenega jezika. S tovrstnimi raziskavami želimo razbiti koncentracijo ustvarjalnih postopkov, usmerjenih zgolj v produkt, ter jih preusmeriti predvsem v razvoj uprizoritvenega jezika in razmislek o vprašanjih KAJ in KAKO pri pripravi avtorske predstave. V sodelovanju s Cankarjevim domom bomo izvedli javno predstavitev gibalnih raziskav različnih avtoric_, s prosto uporabo nadrealističnega principa igre »cadavre exquis« (izbrano telo) za razmislek o strukturi predstavitve, o razvijanju uprizoritvenega jezika ali pa o metodologiji dela, ki se v raziskavi razvija. Svoji gibalni raziskavi bosta predstavili Pia Mačerol in Burja Podlesnik.

Pia začenja svojo raziskavo v tišini, a to zavestno in nalašč prekinja s svojim telesom. Ko govori o tišini, se sklicuje na to, da ne uporablja glasbe kot podlage ali pogoja za gib. Tišina je zanjo predpogoj in povabilo k raziskovanju lastne glasnosti, ki – vsaj tako upa – posledično nagovori tudi glasove občinstva. Tišino vidi kot izziv, ki jo vrže v prostor. Tam se spopada z raziskovanjem svojih gibalno-zvočnih zmožnosti. Ukvarja se s tem, kako z različnimi fizičnimi predlogi proizvaja raznovrstne zvoke, izgovorjene in neizgovorjene glasove ter obratno. Eden izmed njenih raziskovalnih pristopov je postavljanje telesa – ali le določenih njegovih delov – v razmerje s prostorskimi površinami in vsakdanjimi predmeti, ki jih vnese v prostor. Svoj uprizoritveni jezik razvija skozi (strukturirano) improvizacijo, pri čemer se trenutno poglablja v repeticijo in preskakovanje, ki postajata razvidna skozi čas vztrajanja.

Pia Mačerol (2000) je plesalka, ustvarjalka, performerka. Srednješolsko plesno izobrazbo je pridobila na Srednji vzgojiteljski šoli, gimnaziji in umetniški gimnaziji Ljubljana, smer sodobni ples. Izobraževala se je v programu New Education for Contemporary Dance (NEFCD) na švedski šoli Härnösands Folkhögskola. Diplomirala je junija 2025 v programu Bachelor of Dance na ArtEZ University of the Arts v Arnhemu. Kot avtorica je ustvarila solo Mouthwash, ki ga je predstavila na eksperimentalnem dogodku The Eve of Imbolc v organizaciji 187 Nights Rotterdam, soustvarila dueta I’m Counting On You in Attached ter skupinsko delo Good Job.

Raziskava giba, izvedba: Pia Mačerol
Mentorstvo: Loup Abramovici
Oblikovanje svetlobe: Veronika Hana Grubič
 

Gibalna raziskava temelji na dekonstrukciji giba, ki se udejanja skozi principe potiska in popusta. Potisk tal sproža gibalne poti znotraj telesa in deluje kot smernik, medtem ko popust vzpostavljene poti ovira. Hkratna prisotnost obeh akcij se odraža v nenehnem rušenju in ponovni vzpostavitvi – dekonstrukciji in konstrukciji telesa. Kot narobe obrnjena viseča lutka, odvisna od premika vrvic. Avtorico v raziskavi zanima dodana prisotnost iniciacij giba z različnimi deli telesa, ki primarno ne izvirajo iz potiska tal in njihov vpliv na že prisoten zagon, padec in suspenz v gibanju telesa. Raziskava deluje kot predpriprava na avtoričino prihodnje koreografsko delo Moška v spodnjicah.

Burja Podlesnik (2001) je plesalka in koreografinja. Po šolanju sodobnega plesa na Srednji vzgojiteljski šoli, gimnaziji in umetniški gimnaziji Ljubljana je nadaljevala na Švedskem v programu NEFCD (New Education for Contemporary Dance) in v letu 2025 diplomirala na univerzi ArtEZ (Bachelor of Dance) v Arnhemu na Nizozemskem. S svojim solom Med borovjem temnim je leta 2019 prejela nagrado za najboljšo plesalko na mednarodnem festivalu mladih plesnih umetnikov Opus 1 in se med svojim študijem poglobila v koreografijo z ustvarjenimi deli: solo Snippet, skupinsko delo Leftovers ter dueta In My Room in On the Mat. S kritičnim odzivom na aktualno realnost si v okviru svojega koreografskega dela prizadeva preoblikovati prostor, ki je dan stvarem brez prostora, in ozvočiti stvari, ki drugače ostanejo tihe.

Raziskava giba: Burja Podlesnik
Izvedba: Oscar Magnusson
Oblikovanje svetlobe: Veronika Hana Grubič
 

 

Nakup vstopnic

Izbrano telo – predstavitev raziskav uprizoritvenega jezika

14. dec. 19:00
Več terminov

12,00 EUR

10,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Produkcija: Emanat, Zavod za razvoj in afirmacijo plesa in sodobne umetnosti 
Soorganizacija: Cankarjev dom

 

Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS

foto: Gregor Mesec
12. nov. 20:00

Konkvistakon

Po predlogi dramskega besedila Andreja Hienga Osvajalec.

Trajanje: 1 ura in 30 min

 

Konkvistakon je gledališče, ki ga zgradiš, ko si ne moreš privoščiti žalovanja. Je dramaturgija imperija, zamaskirana v spektakel; pogreb, preoblečen v praznik. Je tišina osvojenih, pretvorjena v zvočno kuliso. Je protižalujoči aparat – ritual, ideologija in način performansa, ki smrt presnavlja v surovino, teritorij ali simbolni kapital.

Ne govori v imenu mrtvih. Govori zgolj proti sistemom, ki diktirajo njihovo odsotnost. Ne simulira resničnih tragedij. Namesto tega kartira dramaturgijo osvajanja, dominacije in kurirane zgodovinske zavesti, kakor se manifestira v politični estetiki. Ne obstaja v prihodnosti ali fantaziji, temveč v razpokah sedanjosti – v sporočilih medijev za javnost, v muzejih, vojaških ceremonijah, poveljniških sobah, na umetniških bienalih in v teatraliziranih režimih, ki potvarjajo človeško žalost, brišejo sokrivdo in poveličujejo nasilje kot »nujno«.

Konceptualno hrbtenico gledališke predstave Konkvistakon, nastajajočo po dramski predlogi besedila OSVAJALEC avtorja Andreja Hienga, sestavlja sklapljanje idej »nekropolitike« kamerunskega političnega teoretika Achilla Mbembeja z »gledališčem Žalovanja« Petre Pogorevc, slovenske dramaturginje, urednice in pisateljice.

Dramaturška pravila Konkvistakona:
1. Resnična smrt mora biti estetizirana, ne obžalovana.
Kri je pigment, trupla ikonografija.
2. Osvajalec je vedno protagonist.
Vse pripovedi so podvržene logiki zmage.
3. Osvojeni lahko govorijo – a le v prevodu.
Pomeni so izgubljeni, čustveni registri sploščeni.
4. Poraz se prikazuje kot zmagoslavje.
Žalost postane oglas. Človeško tkivo prepreda krajino kot umetniška dela.
5. Preteklost je surovina, ne zgodovina.
Spomini se rudarijo, ne ohranjajo.
6. Empatija občinstva je usmerjena v dominatorje, ne k žalovanju.
Trpljenje je prikazano, a ne humanizirano.
7. Smrt ni konec, temveč dogodek preobrazbe.
Predelana je v vrednosti: finančne, simbolne, strateške.
8. Nasilje mora biti spektakularno, a nikoli resnično.
Prisotno je vsepovsod, a nikoli dovolj blizu, da bi ga lahko zavohali.
9. Odsotnost je posebni učinek.
Celi narodi, dežele ali jeziki lahko izginejo – a njihovo izginotje je zgolj scenografski
poseg.
10. Smrt je politična le, ko koristi živim.
Nekropolitični izračuni določajo, kdo je v smrti viden, kdo utišan in za kom žalujemo.

Nakup vstopnic

Konkvistakon

12. nov. 20:00
13. nov. 20:00
14. nov. 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Režija: Aljoša Živadinov Zupančič
Dramaturgija: Nika Korenjak
Kostumografija: Claudi Sovre
Scenografija: Dunja Zupančič
Oblikovanje projekcij: Gregor Mesec
Oblikovanje svetlobe: Janez Kocjan
Glasba: pl@ža

Igrajo: Gal Oblak, Peter Marn, Jožica Avbelj, Ajda Kostevc

Koprodukcija: Zavod Delak, Cankarjev dom

31. jan. 20:00

Zvokotok v CD: Christian Wolff: Stones (1968-71)

Kolektivno avtorstvo: novo delo

Zvokotok v letu 2026 pod programskim vodstvom Tomaža Groma izpostavlja vprašanje zvočne geste kot izrazno in konceptualno jedro sodobne kompozicije, hkrati pa naslavlja raziskovanje zvočnega mišljenja onkraj interpretacije in premeščanje poslušanja v območje refleksije, materialnosti in neposredne prisotnosti.

Materialnost zvoka in telesna prisotnost gradita zvočno izkušnjo kot prostorsko-telesni dogodek. Zvokotok se tako izrecno odmika od tradicionalnega branja in se usmerja v ustvarjanje zvočnih dogodkov, ki se odzivajo, reflektirajo, odzvanjajo in evocirajo, ne da bi razlagali. Naslavlja glasbo kot misel, kot dejanje in kot navzočnost.

Glasba 
– ne kot razlaga, temveč kot odziv.
– ne kot naracija, temveč kot prostor napetosti.
– ne kot reprodukcija, temveč kot dejanje v prostoru in času.

 

Nakup vstopnic

Zvokotok v CD: Christian Wolff: Stones (1968-71)

31. jan. 20:00
Več terminov

10,00 EUR

8,00 EUR* * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Produkcija: Zavod Sploh
Koprodukcija: Cankarjev dom
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana

3. dec. 20:00

Zvokotok v CD: Poslušalnice 5 – Zaznava

Instrumentalni večer skladateljice Urške Pompe z gosti in prijatelji, akustični koncert

Trajanje: predvidoma 70 minut

Program:
Tr e es za bas flavto in bas klarinet    
Between You and Me za flavto, violo in harfo                                          
...rain's cool finger-tips... za godalni trio
Hinnulei za solo čelo       
Almost silenced za kvartet saksofonov                                           
Soj za flavto in klarinet                                                            
...and, after all... za altovski saksofon in tolkala
Saturniidae za solo klarinet
clusters of blooms za ansambel

Nastopajoči:
Anja Clift, flavta
Valentina Štrucelj, klarinet
Jan Gričar, saksofon
Igor Mitrović, violončelo
Marija Maja Rome, viola
Doris Šegula, violina
Urška Rihtaršič harfa
Simon Klavžar, tolkala
Nejc Grm, harmonika
Miha Rogina, saksofon
Luna Vavourakis, saksofon
Maksim Gal, saksofon



Urška Pompe je po diplomi iz kompozicije na ljubljanski Akademiji za glasbo (prof. Dane Škerl) podiplomski študij nadaljevala na Akademiji za glasbo Franza Liszta v Budimpešti (kompozicija: Emil Petrovics, komorna igra: Gulyas Marta, solfeggio: Hegyi Erzsebet) in švicarskem Baslu (kompozicija: prof. Roland Moser). Med študijem je svoje znanje dopolnjevala na priznanih mednarodnih mojstrskih tečajih z uglednimi mentorji, med katerimi so Brian Ferneyhough, Jonathan Harvey in Pierre Laurent Aimard (klavir). Za svoje dosedanje ustvarjanje je prejela več nagrad in priznanj, leta 2007 tudi državno nagrado Prešernovega sklada za umetniško delovanje v zadnjih dveh letih. Njena dela so bila izvajana na festivalih v tujini in doma. Maja 2025 je bila na mednarodni skladateljski tribuni Rostrum njena skladba Saturniidae uvrščena med priporočena dela. Na ljubljanski Akademiji za glasbo je zaposlena kot redna profesorica glasbene teorije.
 

Nakup vstopnic

Zvokotok v CD: Poslušalnice 5 – Zaznava

3. dec. 20:00
Več terminov

10,00 EUR

8,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Produkcija: Zavod Sploh
Koprodukcija: Cankarjev dom
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana

Pretekli dogodek
21. okt. 2025 20:00

Jan Rozman: Mokra oprema

Trajanje: 50 minut

Opozorilo: V predstavi so uporabljeni umetna megla, laserski efekti  ter lučni učinki utripajoče svetlobe in občasnih močnih bliskov.

 

V odrskem šovu, ki združuje stand-up, Elona Muska in psihopolitiko Byung-Chul Hana, se Jan Rozman – kot številni drugi moški v krizi – poda na pot samoodkrivanja. V svoji najnovejši predstavi se avtor sooča z vprašanjem: »Kaj je tisto v meni, zaradi česar (si) nikoli nisem dovolj?« Bo lahko pravočasno zaustavil brnenje, ki ga občuti v lastnem telesu, ali pa bo naslednji prižig zaslona vnovič zagnal neustavljivo brzenje v črno luknjo razmišljanja o nezmožnosti (telesne) avtonomije?

Mokra oprema, avtorski projekt Jana Rozmana, s koreografsko intervencijo v format stand-upa preizprašuje avtonomijo teles v kapitalizmu nadzora. 
Nadzorne naprave, ki smo jih prostovoljno izbrali – naše pametne naprave – sledijo vsakemu našemu gibu, glasu, pogledu in dotiku. Algoritmi, ki jih poganjajo, so pri uresničevanju naših domnevnih želja postali boljši od nas samih. A hkrati uresničujejo tudi naše največje strahove. Tehnologija je totalna institucija, ki jo nosimo v sebi; psihopolitični sistemi nagrajevanja in nadzora se odsevajo v somatskih procesih v tkivih, organih, telesu in nenazadnje v izvedbi performerja. 

 

V Mokri opremi, ki po vzorcu ustavljenih terminov za strojno in programsko opremo označuje biološki računalnik, se avtor sooči z razmerjem med »moči« in »morati«. Zanko, ki nas usmerja v vedno več, vedno bolje, vedno bolj. Humor uporabi kot eno glavnih orodij za razkrivanje novih totalitarizmov, telo pa si zamišlja kot milijardo pametnih naprav. Te morajo za uspešen nastop delovati usklajeno. Toda pod nenehnim elektrokemičnim tokom potrošniških želja je to telo morda manj svobodno in v večjih težavah, kot se zdi na prvi pogled.
 

Nakup vstopnic

Jan Rozman: Mokra oprema

17. okt. 2025 20:00
20. okt. 2025 20:00
21. okt. 2025 20:00
17. okt. 2025 20:00
20. okt. 2025 20:00
21. okt. 2025 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Umetniško vodenje, režija in koreografija:
Jan Rozman
Izvedba: Jan Rozman
Besedilo: Metod Zupan, Jan Rozman
Scenografija: Dan Pikalo
Video & laser: Miha Možina
Glasba: Veronika Černe
Grafično oblikovanje: Gregor Kocjančič
Kostumografija: Andrej Vrhovnik
Oblikovanje svetlobe: Aljaž Zaletel

Dramaturgija: Jaka Smerkolj Simoneti
Izvršna produkcija: Luka T. Zagoričnik

Produkcija: Emanat
Koprodukcija: Cankarjev dom, Pan-Adria
Financiranje: Mestna občina Ljubljana, Ministrstvo za kulturo RS

Predstava Mokra oprema Jana Rozmana je izbrana produkcija mreže Pan-Adria v sezoni 2025/26.

Partnerji mreže so: En–Knap, Ljubljana (SI) / SNG Nova Gorica (SI) / Flota, Murska Sobota (SI) / Hrvaški kulturni dom na Sušaku, Reka (HR) / Zagrebški plesni center, Zagreb (HR) / Mediteranski plesni center, Svetvinčenat (HR) / Artisti Associati, Gorica (IT) / Fundacija mestnih gledališč Vicenze (IT)

18. apr. 2025 19:30

Heiner Müller: Kvartet

Gimnazija Šentvid, Teater Curriculum vitae

Gledališka predstava

V predstavi je uporabljen odlomek pesmi Fly Me to the Moon Franka Sinatre, ki jo zapoje Ostap Korošec.
V svetu, ki se končuje, v katerem je grožnja vojne, revolucije, smrti neprestano na obzorju, v salonu pred francosko revolucijo in v bunkerju po tretji svetovni vojni … Kaj drugega nam preostane, kot – ubijati čas? In kakšni bi v takšnem izpraznjenem, krutem svetu sploh lahko bili medčloveški odnosi, če ne kruti, izpraznjeni, osnovani samo na transakcionalnosti, perverziji ter dinamikah prevlade in podrejanja? Nekdanja in ponovna ljubimca Merteuil in Valmont si v svojih srečanjih v brezprostoru in brezčasju čas krajšata z igricami kratkotrajnega užitka in boja za prevlado, a nikoli ne moreta uiti svoji skupni prihodnosti, skupni prihodnosti nas vseh.

Predstava traja 70 minut in nima odmora.
 

Nakup vstopnic

Heiner Müller: Kvartet

18. apr. 2025 19:30
18. apr. 2025 19:30
Več terminov

Priredba besedila, režija in dramaturgija: Manca Lipoglavšek
Nastopata: Laura Degan, Ostap Korošec
Scenografija in kostumografija: Teater Curriculum Vitae
Oblikovanje tona in luči: Teater Curriculum Vitae
Mentorstvo: Jana Ratkai
Produkcija: Gimnazija Šentvid

16. apr. 2025 19:00

Mladi oder AMO: Nimam problema!

Gledališka predstava

Avtorska predstava Nimam problema! Mladega odra Amo izhaja iz pereče problematike vrstniškega nasilja, ki ga danes imenujemo bullying. Ideja ne izhaja le iz občutkov mladih ustvarjalcev ali pojavnosti tovrstnih dogodkov v medijih, temveč tudi iz dejstva, da se je pogostost nasilja med vrstniki v nekaj letih znatno povečala. Ukrepi, ki jih pripravljajo institucije, pa problematiki ne sledijo, včasih jo le še povečujejo. Ustvarjalci skozi različne gledališke metode preizprašujejo: Zakaj prihaja do takšnega vedenja? Kaj so razlogi za izbruhe in ali je v naši moči, da jih preprečimo? Kako lahko na prvi pogled nedolžno zbadanje privede do grobega obračunavanja? Ter kako v svet ustrahovanja, zmerljivk, zbadljivk in izločevanja iz družbe zaradi drugačnosti vstopajo mladi, ki šele iščejo svoj prostor v svetu?
 

Nakup vstopnic

Mladi oder AMO: Nimam problema!

16. apr. 2025 19:00
16. apr. 2025 19:00
Več terminov

Mentorstvo za režijo: Brina Klampfer Merčnik
Mentorstvo za gib: Vita Osojnik
Avtorica glasbe: Manca Trampuš
Oblikovalec svetlobe: Andrej Hajdinjak
Vodja projekta: Tereza Gregorič
Nastopajo: Hela Beltram, Tina Biaggio, Ginevra Gianferrari, Zala Kogoj, Malaja Mikulin, Ivana Vodopivec, Karin Winkler, Minka Zavadlav
Produkcija: Mladi oder Amo in SNG Nova Gorica

© Cankarjev dom

Piškotki   Produkcija ENKI