Mladi mladim – Izbranci avdicij
Nakup Klub CD
Termini:
30. jan. 2019 19:30

5 EUR

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Mladi mladim – Izbranci avdicij

V sodelovanju z Glasbeno mladino ljubljansko

Timotej Kosovinc, kitara
Gost: Nikola Pajanović, violina

Program:
Mauro Giuliani, Rossiniana št. 5, op. 123
Timotej Kosovinc, Opravičilo
Rock and roll Sonata
*
Timotej Kosovinc, Panterjev stil
Jutro na ulici
Cavatina, za violino in kitaro
Rock Sonata (krstna izvedba)


Skladatelj in kitarist Timotej Kosovinc (Ljubljana, 1991) se ukvarja z različnimi glasbenimi slogi in žanri, kot so klasična glasba, jazz, pop, flamenko. Sklada za najrazličnejše inštrumente in zasedbe, od solo inštrumentov do velikega simfoničnega orkestra.

Izobraževal se je na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, kjer je prejel Škerjančevo nagrado za izjemne uspehe pri umetniškem uveljavljanju konservatorija. Nadaljeval je na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju, kjer je z odliko diplomiral iz kitare v razredu profesorja Alvara Pierrija ter kompozicije in glasbene teorije v razredu profesorja Johannesa Kretza. Trenutno nadaljuje podiplomski študij kompozicije pri Detlevu Müller-Siemensu in je štipendist Ministrstva za kulturo.

Kot skladatelj, kitarist in interpret svojih lastnih skladb je nagrajenec številnih državnih in mednarodnih tekmovanj. Med drugim se ponaša z naslovom zmagovalca evropskega kitarskega tekmovanja Enrica Mercatalija (Italija), mednarodnega tekmovanja Guitar Art Summer Fest (Črna gora) in republiškega tekmovanja TEMSIG.

Kot solist je nastopil s simfoničnim orkestrom Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana in dirigentom Tomažem Habetom, z Orkestrom Slovenske filharmonije in dirigentom Markom Hribernikom ter z avstrijskim orkestrom Philharmonie Marchfeld in dirigentko Bettino Schmitt na več koncertih v Avstriji.

Uspešno je koncertiral kot solist ali član najrazličnejših komornih zasedb ter ob tem uspešno predstavljal tudi lastna dela. Njegove skladbe so bile izvedene v okviru festivalov in koncertov mednarodnih okvirjev v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Italiji, Franciji, Lihtenštajnu, Črni gori, Srbiji, na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem.

Že več let uspešno organizira koncerte v Botaničnem vrtu in Rdeči dvorani na Magistratu v Ljubljani.

Od leta 2013 sodeluje kot glasbenik v organizaciji Live Music Now, ki je nastala na pobudo svetovno znanega violinista Yehudija Menuhina in katere osnovno vodilo je ponesti živo izvedeno glasbo vsem ljudem, še posebej tistim, ki jim je ta težko dostopna.

 

Timotej pravi:

 

»Poslušalce lahko navdušiš z izjemno tehniko, vrtoglavo virtuoznostjo, s pristno muzikalnostjo, ampak vedno najbolj cenijo to, da začneš skozi glasbo govoriti.

Ne želim biti stereotipen skladatelj, zaprt v svoji sobi, ki ga resnično razume le majhen delček glasbene elite ali pa sploh nihče. V svoji glasbi želim govoriti jezik, lahko razumljiv vsem, ki radi poslušajo glasbo in jim ta nekaj pomeni. Želim, da moja glasba živi, se izvaja in dotika vseh ljudi – vsakega po svoje. Čeprav sem po izobrazbi klasični glasbenik, snov za skladbe pogosto jemljem tudi iz sveta popularne glasbe, ki jo poslušajo širši krogi poslušalstva.

Nekateri bojo v moji glasbi morda našli samo razvedrilo ali pa polepšan večer po napornem delovnem dnevu, drugi se bojo z njo poistovetili na čustveni ravni in tretji bojo v njej opazovali zapletene kompozicijske strukture in načine obdelave glasbenega materiala – za vse se bo našlo nekaj. Moja največja želja je mojo glasbo deliti z vsemi ljudmi. Samo skupaj z njimi lahko namreč moja glasba resnično zaživi!«

 

»… v njegovih živih in ponotranjenih izvedbah kitara ni samo običajen instrument, ki ga uporablja kot sredstvo za produkcijo tonov, temveč aktiven del njega samega.« (Radio Ars, Slovenija)

»Vsak ton je imel svoje življenje, svojo zgodbo, in se hkrati lepo vključil v širšo zvočno sliko.« (Radio Ars, Slovenija)

 »Dovršena tehnika ter izjemen smisel za skladno oblikovanje detajlov sta pripeljala do jasne pripovednosti in poosebljene interpretacije.« (glasbena revija Glasna, Slovenija)

 

Komentarji | Število komentarjev: 0