Peter Kus: Džumbus
Nakup Dvorana Duše Počkaj
Termini:
29. sep. 2017 18:00

premiera 7'50 EUR

30. sep. 2017 18:00

7'50 EUR

2. okt. 2017 10:00

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

3. okt. 2017 10:00

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

9. dec. 2017 15:00

7'50 EUR

9. dec. 2017 17:00

Moj prvi abonma: 7'50 EUR

10. dec. 2017 10:00

7'50 EUR

11. dec. 2017 09:00

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

11. dec. 2017 11:15

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

12. dec. 2017 10:00

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

12. dec. 2017 10:45

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

7. feb. 2018 11:00

Festival Bobri; Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

7. feb. 2018 17:00

Festival Bobri - brezplačne vstopnice

Prevzem brezplačnih vstopnic : sobota, 13. januarja, od 11. do 16. ure, Festivalna dvorana, Vilharjeva 11

7. apr. 2018 17:00

7'50 EUR

9. apr. 2018 09:30

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

9. apr. 2018 11:00

Ponudba za šole – informacije stiki@cd-cc.si

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Peter Kus: Džumbus

Zvočno gledališče za otroke

Za šolarje prve in druge triade

Idejna zasnova in besedilo: Nana Milčinski, Peter Kus
Režija in glasba: Peter Kus
Dramaturgija: Nana Milčinski
Odrski gib: Andreja Podrzavnik Rauch
Likovna podoba predstave: Dan Adlešič
Kostumografija: Katarina Müller
Oblikovanje luči: Borut Bučinel
Vodenje produkcije: Simon Hajós
Nastopajo: Urška Cvetko, Krištof Hrastnik, Michael Pöllmann
Produkcija: Zavod Federacija Ljubljana, Werk 89 (Dunaj), Cankarjev dom (Ljubljana)

Džumbus predstavlja lik nenavadnega dečka, ki ne govori besed, temveč se namesto z jezikom izraža s samosvojimi zvoki in glasbo. Če imajo stvari vsaka svoj zvok, potem lahko z igranjem nanje opisuje svet in sebe ter se tako sporazumeva. Toda, ko deček odkrije svojo novo govorico ter jo predstavi staršem, zdravnikoma, učiteljici in sovrstniku, naleti na odpor. Vsi njegovo ustvarjalnost, domišljijo in izvirnost razumejo kot motnjo, ki jo je treba odpraviti. V svetu, ki mu vladajo pravila in družbene konvencije, za ropotajočega otroka ni prostora. Naučiti se mora jezika in prilagoditi večini. Deček odrašča, se sooča s svojo drugačnostjo in išče način, kako bi v svetu omejitev in prepovedi ohranil svojo individualnost.

Igralci in glasbeniki se v predstavi sprašujejo, kaj bi se zgodilo z vsakim od nas, če bi postal ropotajoči deček. Njegovo zgodbo uprizarjajo s pomočjo zvočnega ustvarjanja, igranja ter animacije množice različnih izvirnih glasbil in zvočil, izdelanih iz vsakdanjih predmetov. Razvijajo žanr glasbenega gledališča, v katerem je zvok enakovreden drugim elementom predstave.

KRITIKE:

“Genialni glasbeni instrumenti, od korenčka z ustnikom, do kartonske flavte s CD-jem in zvenečih miz – z vsem tem nas je v veliki dvorani Dschungel Wien začaral avstrijsko-slovenski trio v skoraj uro trajajoči fascinantni igri tonov in zvokov.” Heinz Wagner, www.kurier.at, 7. 10. 2017

“Predstavo Džumbus napolnjuje bogastvo enostavnih, fantazije polnih in učinkovitih zvočnih objektov… Z veliko humorja in s pomočjo zvoka uprizarjajo trije igralci vsakdanje življenjske situacije… Plemenito pedagoško sporočilo na koncu predstave, da je treba otroke sprejeti v njihovi enkratnosti, namesto da jih omejujemo s pravili, resda razumejo le odrasli. Toda to skoraj uro dolgi predstavi ne odvzame njene kratkočasnosti in svežine.” Judith Belfkih, www.wienerzeitung.at, 10. 10. 2017

“Mlada publika je bila upravičeno tako navdušena kot odrasla… V predstavi se piha, bobna, poje, govori (le pri odraslih), tleska, cmoka, škripa, reglja, trka in razbija. Možnosti za spreminjanje sveta v zvok so številne… Ko ta hrup zazveni na odru, se otroci od nadušenja priklenejo na sedeže v dvorani. Popoln tajming! Niti za trenutek ni dolgčas.” Ditta Rudle, www.tanzschrift.at, 8. 10. 2017

“Pogumu (dečka, ki se na samosvoj način zoperstavi avtoritetam, op. pr.) sem prisluhnil z nepretrganim zanimanjem: v vsakem trenutku so se pojavljali novi instrumenti, v živo zgrajeni ali preoblikovani iz vsakdanjih predmetov, ki so se v nadaljevanju lepo in harmonično vtkali v življenjski ritem glavnih junakov… Razvoj dogajanja je pritegnil… Vrhunec je bila kuharska simfonija s korenčkovim klarinetom, solnico – shakerjem ter pogosto, a izvrstno uporabljenim looperjem. Na mestu so bile tudi flavte in večglasno petje, ki so nas osrečili… (Gledalec domov) odide z mravljinci v ušesih in ritmom v telesu”. Timon Mikocki, www.jungekritik.com, 10. 10. 2017

 

 

Komentarji | Število komentarjev: 0

Pokroviteljica programa za otroke in mladino

NLB Vita, življenjska zavarovalnica d.d., Ljubljana