Nacionalni balet iz Marseilla: Pojavitev / Izginotje (Appearance / Disappearance)
Nakup Gallusova dvorana
Termini:
2. mar. 19:30

28, 25, 21, 17, 14* EUR

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Generalni pokrovitelj abonmaja Veličastnih 7

Pokrovitelj predstave Nacionalnega baleta iz Marseilla

Medijska pokroviteljica abonmaja Veličastnih 7

Spletna medijska pokroviteljica abonmaja Veličastnih 7

Abonma Veličastnih 7 in za izven

Nacionalni balet iz Marseilla: Pojavitev / Izginotje (Appearance / Disappearance)

Koreografski dvojec Emio Greco in Pieter C. Sholten ponovno v Ljubljani. In to v velikem slogu!

Pojavitev
Koncept in koreografija: Emio Greco, Pieter C. Scholten
Glasbeni koncept in transkripcija: Franck Krawczyk
Dramaturgija: Jesse Vanhoeck
Produkcija: Ballet National de Marseille, ICK Amsterdam

Premiera: 2. decembra 2017, Opéra de Marseille

 

Izginotje
Koncept in koreografija: Emio Greco, Pieter C. Scholten
Glasbeni koncept in transkripcija: Franck Krawczyk
Dramaturgija: Jesse Vanhoeck
Produkcija: Ballet National de Marseille, ICK Amsterdam

Premiera: 15. februarja 2019, Grand théâtre de la Ville de Luxembourg, Luksemburg

 

Kreativni dvojec na čelu baleta iz Marseilla in ICK Amsterdam Emio Greco in Pieter C. Sholten se po dveh letih vrača v Ljubljano. In to v velikem slogu!

Kindertotenlieder – vsebinsko povezana in zaokrožena celovečerna projekta, nastala v zadnjih treh letih – bosta zgolj v Ljubljani odigrana v enem večeru!

Diptih Kindertotenlieder je navdihnil cikel pesmi Friedricha Rückerta (posvetil jih je lastnim preminulim otrokom), na glasbo Gustava Mahlerja, ki je pesmi uglasbil. Pojavitev (Appearance) se osredotoča na raziskovanje mladosti, njene naivnosti, izginevanja in minevanja. To počne izredno izvirno, saj poleg profesionalnega plesnega ansambla, izvirne vizualne podobe in žive glasbene izvedbe pesmi poje lokalni otroški pevski zbor. Krhkost in ranljivost mladih petih glasov spremlja klavirska interpretacija Francka Krawczyka, utemeljena na motivih Mahlerjeve izvirne partiture, izginevanje mladosti ter soočanje s trdim in neodpuščajočim svetom odraslih pa se »preliva« skozi perfektno gibalno govorico marsejskega baletnega ansambla.

Če je Pojavitev zgodba o vsem tistem, kar je mogoče doživeti zgolj v mladosti ter se lahko zgolj samo še spominjamo oziroma oživljamo v domišljiji in spominih, potem je Izginotje soočanje z odhajanjem, z minljivostjo. Glasovi, ki so bili še v Pojavitvi živi, tokrat nastanejo zgolj kot spomin, kot slika – podoba – nečesa, kar je nekoč bilo, kot reminiscenca. Ostajajo telesa, odrasla, zrela, močna, a že zaznamovana z znaki minevanja, razkrajanja, izginotje naivnosti in intuicije. In ravno v tem procesu gre ves čas za soočanje spominov, ki jih je mogoče s sodobno tehnologijo – projekcijo – vseskozi ohranjati, ter resnična telesa dvajsetih plesalcev, ki se na tudi na Gallusovem odru že preverjeno vrhunsko bojujejo za ohranjanje podob in lovljenje za vedno izginulega časa.

 

 

 

Komentarji | Število komentarjev: 0