Sydney Dance Company: Polna luna/Temna Svetloba/Gnu
Nakup Gallusova dvorana
Termini:
7. apr. 19:30

17, 20, 25, 28, 14* €

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Generalni pokrovitelj abonmaja Veličastnih 7

Medijska pokroviteljica abonmaja Veličastnih 7

Spletna medijska pokroviteljica

Abonma Veličastnih 7 in za izven

Sydney Dance Company: Polna luna/Temna Svetloba/Gnu

Triptih avstralske plesne skupine odstira tančico s skrivnosti, kako se danes pleše »tam spodaj«.

Polna luna
Koreografija: Cheng Tsung-Lung

Temna svetloba
Koreografija: Rafael Bonachela

Gnu
Koreografija: Gabrielle Nankivell


Skupino Sydney Dance Company je leta 1969 z imenom Dance Company ustanovila Suzanne Musitz. V letih 1975–76 jo je vodil nizozemski koreograf Jaap Flieer, do 1979 avstralski koreograf Graeme Murphy. Leta 1979 sta Murphy in njegova sodelavka Janet Vernon ime skupine spremenila v Sydney Dance Company. Od 2009 skupina deluje pod umetniškim vodstvom koreografa Rafaela Bonachele. V Ljubljano prihaja s triptihom.

Polna luna v koreografiji Cheng Tsung-Lunga se predaja raziskovanju tistega, kar najmočneje zaposluje plesalčevo in gledalčevo zbranost – nikoli povsem ne pojasnjene meje, na kateri je človek izstopil iz živalskega sistema oziroma točke, skozi katero se vanj vedno znova (nehote) vrača.

Temna svetloba koreografa Rafaela Bonachele je potovanje po svetu svetlobe in teme, iskanje pravega razmerja med skritim in vidnim, med fizičnim in zvočnim. Je etuda, ki zavestno krši pravila klasičnega baletnega slovarja in zato uspešno prestopa meje med različnimi stilnimi obdobji.

Etuda Gnu koreografinje Gabrielle Nankivell se začne s solom plesalca, katerega gibi so enako močno človeški kot živalski. Primarni, skorajda mitski, kot podoba gnuja, ki se počasi izriše na ozadju odra. Solu sledijo dueti, trii, kvarteti, znotraj katerih se vzpostavljajo odnosi in razvija skupinska dinamika. Vse seveda skozi gibanje in izmuzljivo zvočno krajino, ki daje etudi značaj časovne in prostorske neulovljivosti.

 

Komentarji | Število komentarjev: 0