Camille
Nakup Gallusova dvorana
Termini:
18. apr. 20:00

32, 28, 24, 20, 16* EUR

Pri spletnem nakupu vstopnic za posamezne predstave prek www.cd-cc.si obiskovalcem nudimo 5% popust!

Camille

Mednarodna zvezda novega francoskega šansona in futurističnega popa

 

Po desetletju naših prizadevanj prvo ime francoske glasbene scene tega stoletja končno prihaja v Slovenijo. Po štirih uspešnih albumih ter spektakularno oblikovanih in obarvanih koncertih bo v Cankarjevem domu predstavila najnovejši projekt Ouï, v katerega je slikovito vpletla tudi najboljše pesmi iz prejšnjega projekta in ponovno ustvarila enkraten glasbeni performans, ki nikogar ne pusti ravnodušnega.

Mednarodno priznana umetnica ter večkrat nagrajena vokalistka in skladateljica, ki jo poznamo tudi po sodelovanju z zasedbo Nouvelle Vague (za njihov prvi album je prispevala štiri skladbe), je svoj  peti studijski album posnela v samostanu La Chartreuse iz 14. stoletja v Avignonu, preurejenem v rezidenčno umetniško središče. Ponuja ljudske napeve, hvalnice, balade, pop skladbe, uspavanke in dih jemajoče a cappella petje (pesmi so zapete v francoščini in angleščini).

»Zgodba albuma se poraja iz misterija bobnov« – tolkala vseskozi predstavljajo trdno podlago – »diskantu in harmoniji ter barvi mojega glasu«. S svojim glasom, inštrumentom z osupljivim razponom in neverjetno intenzivnostjo Camille poustvari vse vokalne parte na albumu Ouï. »Vsi glasovi pripovedujejo zgodbo,« pravi, »in jaz poosebljam vse glasove.«

Soproducenti albuma so Camille in njena dolgoletna sodelavca: skladatelj in večinštrumentalist Clement Ducol ter tonski mojster in mešalec zvoka Maxime Leguil. Posebno noto albumu dodaja vsestranski analogni sintetizator moog. »Ouï  je umetniško delo s srčnim utripom. Resnično resonira,« pravi Camille. »Na nekaterih skladbah ni bobnov, samo ta ponavljajoča se basovska linija kot veliki boben, ki prevzame vodenje in zapoveduje ritem.«

Camillino angažiranost odslikavajo skladbe s političnim pridihom, ki se navdihujejo pri z ritmom tolkal zaznamovanih francoskih tradicionalnih plesih in govorijo o nedavnih tragičnih dogodkih v Franciji. Obenem pa si je v svojem raziskovanju zvoka želela ustvariti nekaj umirjenega, samoglasniškega in utripajočega. To odprtost glasov in nihanje povzema tudi naslov albuma, »Ouï,« – ooo…eee – poigravanje z zvoki in jezikom, osvoboditev od pogosto utesnjevalnih jezikovnih omejitev.

Na Camillin glasbeni slog je vplivalo tudi rojstvo njenega drugega otroka – »Materinstvo je v meni porodilo željo po preiskovanju vznika življenja, ljubezni, zvoka. Stik z otroškim svetom je vodil v glasbeno fluidnost, navdušujem se nad kulturnim preporodom, vračanjem k izvorom matere Zemlje.«

Camille si je z nastopi pridobila odličen sloves – tako z razprodanimi koncerti in umetniškimi dogodki od Pariza do Londona in Sydneyja kot tudi z minimalističnimi nastopi v kapelah pokrajine Beaujolais. Camille je izid albuma OUĎ pospremila s poletnim gostovanjem po rodni Franciji.

»Vokalistka, ki je celoten pevski zbor v enem, med spajanjem večglasnih manter z bučnimi, neutrudnimi tolkali zavija kot volk in galopira kot konj. V glasbi razkriva, kako nam bobni lahko 'govorijo o skupnosti, o povezanosti družbe'.

Camillin koncert je neponovljiva izkušnja. Samonikla, bosopeta vokalistka več kot dve uri obvladuje oder, pleše kot konj v galopu, se oglaša kot volk, s triom spremljevalnih pevk podaja izvirne, drzne melodije in izvaja visoke tone, ki jih verjetno slišijo samo psi. V angleščini prepeva o prešuštvu in ekologiji; v francoščini poje o jalovem poskusu posaditi Twix ali Mars ploščico v zemljo in o tem, kako nosečnost preoblikuje moško seme v mleko. Program začne z otožno, melizmatično interpretacijo skladbe Blue Joni Mitchell in stopnjuje v resnično neukročenem vrhuncu z gospel pank različico skladbe Too Drunk to Fuck ameriške skupine Dead Kennedys.« The Guardian

»Vse mora preiti skozi moje telo. Začutiti moram vibracije, zato nastopam bosonoga.« Camille

Spletna stran >>
Facebook >>
YouTube >>

 

 

Komentarji | Število komentarjev: 0