Abonma Veličastnih 7
Nakup Gallusova dvorana
Termini:
7. nov. –
22. maj.

88, 108, 128, 145, 74* €

Abonma Veličastnih 7

Plesno-gledališki vrhunci z vsega sveta na odru Gallusove dvorane

Prelistajte knjižico!

Cene abonmaja Veličastnih 7

88, 108, 128, 145, 74* EUR
*za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence

Nakup abonmajev v Informacijskem središču CD ali z naročilom na E vstopnice@cd-cc.si
Pridržujemo si pravico do spremembe programa in cen vstopnic.

 

Praznovanje življenja

 

Naj gre za plesne ali gledališke projekte abonmaja Veličastnih 7, v njegovih poglavjih najdemo tako tragične kot optimistične tone, melanholijo in radoživost, strast in lirizem … vse tiste tančice človekovega bivanja in mišljenja, ki življenje delajo enkratno in neponovljivo. Ne glede na to, kakšna je prevladujoča kombinacija tonov, vedno je v njej mogoče razbrati osnovni motiv – izjemno voljo do življenja, ki poganja ravnanja in hotenja junakov.

 

Dramska trilogija Gospoda Glembajevi je zgodba o propadu nekoč izredno uspešne družine, ki se svoji neizogibni usodi upira z vso energijo, ki jo premore. Besedilo Miroslava Krleže k nam tokrat prihaja v (prvič uprizorjeni) baletni izvedbi ansambla Hrvaškega narodnega gledališča iz Zagreba, ki je nastala v režiji in koreografiji Lea Mujića.

 

Idealen primer povezovanja tradicije in sodobnosti je projekt Tristan in Izolda karizmatičnega japonskega ustvarjalca sodobnega plesa Sabura Teshigaware. Združuje glasbeno partituro Richarda Wagnerja in Teshigawarovo edinstveno izraznost, s katero navdušuje občinstvo že dobri dve ustvarjalni desetletji.

 

Zadnje štiri večere leta 2017 bomo gostili baletno poustvaritev največje ljubezenske zgodbe vseh časov Romeo in Julija v koreografiji Angelina Preljocaja in izvedbi legendarne skupine Balet Preljocaj, dobre znanke odra Gallusove dvorane. Trpka zgodba neskončne lepote, ustvarjena na glasbo Sergeja Prokofjeva, prihaja k nam v osveženi izvirni postavitvi iz leta 1990 v času, ko je razpoloženje bolj kot z razumom obdano s čustvi, ko se zavedamo minevanja, obenem pa že obnavljanja življenja.

 

Leto 2018 bo v znamenju spominjanja stote obletnice smrti Ivana Cankarja in skorajda samoumevno je, da ga počastimo z veliko gledališko koprodukcijo Pohujšanje v dolini šentflorjanski v režiji Eduarda Milerja, s farso, ki z leti ne izgublja, ampak dokazuje svoj preroški značaj in izpovedno moč, večjo od časa.

 

Če kdo, potem s februarskim gostovanjem projekta Padec iz raja moč in vitalnost flamenka dokazuje plesalka in koreografka Rocío Molina, trenutno največja zvezda plesne flamenko scene. Njeno ustvarjanje, ki močno presega okvirje klasičnega flamenko plesa in se odkrito spogleduje s sodobnoplesnim izrazom, je pogumno, predvsem pa vitalno.

 

Polna luna/Temna svetloba/Gnu je triptih avstralske plesne skupine Sydney Dance Company, s katerim presprašuje lastno zgodovino in jo projicira v sedanjost, ko so meje med telesom in tehnologijo tako zabrisane, da je izredno težko, če sploh mogoče, razbrati, kaj vpliva na koga in kdo vse skupaj pravzaprav vodi.

 

Zadnji projekt Piksel francoske skupine Compagnie Käfig združuje plesno estetiko in najmodernejše tridimenzionalne videoprojekcije; telo postane digitalizirano, slika pa bolj resnična od resničnosti.

         

Andrej Jaklič, vodja gledališkega in sodobnoplesnega programa


 

 

Saburo Teshigawara, Rihoko Sato: Tristan in Izolda
Balet Preljocaj: Romeo in Julija
Ivan Cankar: Pohujšanje v dolini šentflorjanski
Rocío Molina: Padec iz raja
Sydney Dance Company: Polna luna/Temna Svetloba/Gnu
Compagnie Käfig: Piksel
Komentarji | Število komentarjev: 0